• Deklaracja dostępności Zepołu Szkół Rolniczych w Cudzynowicach

        Zespół Szkół Rolniczych w Cudzynowicach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej:  www.zsrcudzynowice.edu.pl

        • Data publikacji strony internetowej: 
        • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 

         

        Status pod względem zgodności z ustawą

        Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

        Treści niedostępne

        • Serwis zawiera dokumenty PDF, które są skanami dokumentów.
        • Filmy nie posiadają audiodeskrypcji, gdyż w większości zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej

         

        Wyłączenia

        • Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności

         

        Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności 

        • Deklarację sporządzono dnia: 
        • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 

        Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

         

        Informacje zwrotne i dane kontaktowe

        • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Jacek Nowak
        • E-mail: zsrcudzynowice@vp.pl
        • Telefon: +48 41 3521 162

        Każdy ma prawo:

        • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
        • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
        • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

        Żądanie musi zawierać:

        • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
        • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
        • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

        Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

         

        Skargi i odwołania 

        Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

        • Organ nadzorujący: Powiat Kazimierski
        • Adres: ul. Tadeusza Kościuszki 12,
                      28 - 500 Kazimierza Wielka
        • E-mail: starostwo@powiat.kazimierzaw.pl
        • Telefon: 41 3502 312

        Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

         

        Dostępność architektoniczna

        • Przy głównym wejściu do budynku znajduje się pochylnia dla osób niepełnosprawnych na wózkach
        • Budynek nie posiada windy
        • Wejścia nie posiadają wysokich progów
        • Przy budynku głównym oraz budynku hali sportowej znajduje się parking.